Kosmetyki z katalogów

Kobiety kochają zakupy. Wiele z nich odczuwa przyjemność nawet poprzez samo spacerowanie między sklepowymi półkami. Oglądanie asortymentu tylko wzbudza apetyt, a wykorzystują to m.in. firmy kosmetyczne działające na zasadzie sprzedaży bezpośredniej. Nie wychodząc z domu, kobieta wcale nie jest bezpieczna i odgrodzona od zakupowych pokus. Dostarczane przez koleżanki lub listonosza katalogi pozwalają na dokonywanie zakupów bez opuszczania mieszkania. Siedząc wygodnie w czterech ścianach, pijąc ulubioną herbatkę, pani przegląda powolutku katalog i uważnie analizuje, jakich produktów brakuje na jej półeczce. Prezentowana oferta zazwyczaj jest tak bogata, że mało która kobieta nie zauważy czegoś, co zapewne przydałoby się jej, a niestety tego nie posiada. Wyjścia są dwa. Pierwsze polega na zamknięciu katalogu i zajęciu się piciem herbaty. Drugie- częściej wybierane- to wystukanie numeru telefonu koleżanki, która przyniosła katalog, albo kontakt z konsultantką danej firmy. Zamówienie kosmetyków sprzedawanych przy użyciu katalogów jest bajecznie proste. Wystarczy, że podyktujemy odpowiedniej osobie nazwy upatrzonych produktów, a za kilka dni dostarczy nam je ona do domu lub pracy. Konsultantki mają zysk z zakupionego przez nas towaru, my natomiast cieszymy się kolejną kosmetyczną zdobyczą.

Both comments and pings are currently closed.